11.08.2011

Tam alistim zanederken yeniden basladi.. tüm ufkumu kapatan, beni bos, sefil, nefessiz birakan o hapisin icindeyim yine. basimda bir gardiyan bile yok.. icimde binlerce kelime ikinci bir hapisin icinde; serbest biraksam baslarinda yine gardiyan ben olacagim. Kime ne anlatmam gerektigini, hatta birine bisey anlatmama gerek olup olmadigini bile bilmiyorum. Benciller, anlamazlar..
Yalniz kalmaya duydugum özlemi yalnizligimla avutuyorum.. Sanirim ben en cok kendimden kurtulmak istiyorum..

2 vidividi:

Şarapçı dedi ki...

kısıtlayıcı güçlerimizi bir yerde toplamak gerek. sonra da siktiri çekmek.

http://www.youtube.com/embed/-Ofs1yG1stQ?fs=1

Ariena dedi ki...

yok ya daha da temele inmek gerek, o kisitlayici güclerin ortaya cikmasina sebep olan seylerden arkana bakmadan kacmak gerek.. sarki cok guzelmis bu arada.

Blogger tarafından desteklenmektedir.