4.09.2010

bu hayat bize dar ama bosver, ''yasadikca acilir'' diyor bastezgahtar.

Ise cok alistim.. Kücük sirin bir pastane, genel de ayni müsteriler gelir.. genel olarak onlar da sirin insanlar.. genel olarak hersey kücük ve sirin..
Bi tanidigimin aracigiyla kücük bir tiyatro grubuna üye olucaktim.. bu gün mail gelmis onlardan, kücük bir gösteri yapicaklarmis ve kücük rollere ihtiyaclari varmis.. 5-6 kisi, cadi oynayabilecek.. 16 yasinin üstünde..
Kafami karistirmamaliyim.. gitmemeliyim oraya!

En son aile kavgasindan sonra icimde bir bosluk olustu, zamanla benimsedim bu boslugu (zamanla dedigim bikac gün). Baslarda acayip canimi sikiyordu, simdi baristim boslukla.. Tam tarif edemedigim bir duygu aslinda, böyle bütün hayallerimi falan aldi yuttu.. Simdi hayatin rutine baglamasi bile canimi sikmiyor.. Hicbirsey fark etmiyor gibi.. Kücük ve sirin..

Kücük ve sirin olan hersey cok sinir bozucu! (yazi bana uysun diye, illa bisey sinirimi bozmali)

 ''quiero dejar de amor pensar
se que mi tormenta
no la pueda comparar
tristesa y soledad
y mia lo curao
amor y llorar siempre a margura
y lo comparacion tengo''

0 vidividi:

Blogger tarafından desteklenmektedir.