21.09.2010

''sen baska seyler sanki, benim sandiklarim yalan olsun''



Kendimi sasirtmiyorum hic.. ben degismeye neden bukadar karsiyim anlam veremiyorum.. yine herseyi cok zorlastiriyorum kendim icin ve sonumu cok acik görür gibiyim..
hep kendi sucum..
suc islemiyorum ama bir suc varmis gibi onu kendime yukluyorum..
yada kendime haksizlik yapiyorum, ama uzerinde hak kurabilecegim biseyde olmadigina göre o da degil..
kendime ne oldugunu bilmedigim bisey yapiyorum..
ve bu sefer canim acimiyor, cunku hic olmadigim kadar farkindayim ne yaptigimin..
sadece neyin farkinda oldugumu bilmiyorum..
artik hersey daha hizli oluyor.. hicbiseyin inceligini dusunmeden gelip geciyor..
sanki sabah olmadan aksam oluyor.. sanki hic sabah olmuyor..
biseylerin gectigini his ediyorum ama bu gecen hayat degilmis gibi..
sanki film izliyorum ve film bitmeden televizyonu kapatiyorum..
sanki filmin sonundan korkuyorum..
sanki filmin sonunu onceden izlemisim gibi, izlersem filmin anlaminin kacmasindan korkuyorum..
sanki korkuyorum..


16. Eylul.2009'da yazilmis bir yazi.. Tam 1 sene 5 gün sonra ayni seyleri his etmek.. Hayat kendini tekrarliyor mu ne?

1 vidividi:

zey0zey dedi ki...

aşırı güzel bi yazı ! süperkulaaade =)

Blogger tarafından desteklenmektedir.