3.07.2010

Bir mucize olmasini bekliyosan, yapicak bisey kalmamistir..

Düsünüyorum da, ben inanmadigim biseyi bekliyorum uzun süredir. Bir mucize..
Gercekten inanmiyorum, ama bekliyorum. Inanmam icin bir sebep yok zaten, ''aaaay bu bir mucizeee, inanmiyoroooom'' dedigim hic bisey olmadi bu güne kadar.. zaten ben inanmiyorom da demiyorum..
ama öyle yada böyle bekliyorum, bazen salak salak ümitleniyorum kendi kendime.. böyle icime bi his doguyo (icine his dogmak ne lan?!) sanki en azindan istediklerimden bitanesi olucak, yada yoldan cikmis bisey yoluna giricek. Mesela birden babam melek gibi biri olucak ve benim üzerimdeki o inanilmaz sorumluluk kalkicak, ve herkes mutlu olucak tabi.. yada birden bi sekilde tiyatroya basliya bilicem, hicbisey mahf olmadan hicbiseyden vazgecmek zorunda kalmadan.. yada birden neden bilmedigim, ama deli gibi konusmak istedigim adam msnden bana yazicak, yada benim yazdigima cevap vericek..
Insan caresizlikten mi mucize bekler? peki benim beklemekten baska carem yok mu?
YOK! en azindan bu saydigim konularda yok..
Birden babamin icine iyilik yerlestiremem ya, ki bu olsaydi bi cok sey hal olmus olurdu..
yine de elimden geleni yaptim.. peki icim rahat mi? hayir!

Asil konu su ki, ben bu mucize olayini kendi icimde biraz abarttim sanirim.. her ne kadar inanmasam da, gecen kendimi bisey olsada hemen bi is bulsam derken yakaladim.. ama benim 3 yillik issizlik boyunca anlamis olmam gerekiyor ki ''bisey'' olupta is bulunmuyor, is arayinca bulunuyor.. ben rahata okadar alismisim ki, is gelip beni bulsun istiyorum..
halbuki ne is olsa yaparim abi kivamina geleli uzun sure oldu, yine de tik yok.. hayati zaten zor olup bide sacma salak hayallerle iyice zorlastiran, olmayacagini bile bile bekleyen, sonra üzülen, yetmezmis gibi depresyona giren benden baskasi yoktur herhalde..

1 vidividi:

Şarapçı dedi ki...

mucizelerin, mucize olduğuna inanarak inanmak lazım mucizelere. umudun yittiği anda bazen bir tek o kalıyor elimizde. mucize.

Blogger tarafından desteklenmektedir.