20.07.2010

Bosver halim, yalan söyle falim..

Fallardan medet umuyorum.. Burcumun yorumunu okuyup ya gerceklesirse diye mutlu oluyorum. Saturn merkure girmis, ay marsla sevismis, jupiter ve venus degisik pozisyonlar deniyor, zodyak hop oturup hop kalkiyor.. falan fesmekan.. bunlarin yol actigi, mutluluk gerceklessin isiyorum.. sahi elin gezegeni sevisiyor diye biz niye mutlu olalim ki? Bide burclarin kisilik analizlerini okuyup söyle mukemmelsin böyle supersin aman da ne tatli biseysin sen öyle yaziyor diye aaay ayni ben oluyoruz..
Benim burclara inanmam böyle baslamadi ama. Cok kücükken annem bana gezegenlerin ismini ögretmisti, bende nedense satürnün adini beyenmis cocuk aklimla onun benim gezegenim olduguna inanmistim.  Hatta bi süre aslinda orali oldugumu bi gün oraya dönecegimi falan düsünüyodum. Iyi ki kimse bana nerelisin diye sormadi da kimseye uzayli görmüs köylü sendromu yasatmadim.. Zaten ucube gibi bi cocuktum, inanirdi herkes uzayli olduguma. Cok sık tasindigimizdan dolayi hic arkadasim yoktu ve ben sürekli kendi basima aptal aptal oyunlar icat edip oynardim. Yada oturup babamlarin kapitalizm'in götürüleri, sosyalizm'in getirileri, ebenizmin düzülümleri gibi sohbetleri bilmis bilmis dinlerdim.
Cocuk degildim yani, icimde ki cocuk dogum da ölmüstü annesi hep agliyordu bu yüzden.. Hem ne cocugu canim ben kos koca satürnlü uzayli! Neyse iste biraz daha büyüyüp burcumun oglak burcumun gezegeninin satürn oldugunu ögrenince ''ay bu bi isaret'' falan olmustum. Bütün bunlar 10 yasi öncesi gerceklesmis hadiselerdir, kimse suan kendimi uzayli falan sandigimi sanmasin yani.. Neyse iste bende böyle basladi bu burclar serüveni, satürnün nasil satülmüs bir gezegen oldugunu ögrenmem pek zaman almadi sonra..

Tarot fali, kahve fali, sayi fali, el fali, kil fali, tüy fali, ebenin fali gibi bütün fal cesitlerine baktirmak istiyorum. Söyleyeceklerine inanmak, söyleyecekleri hersey lehime olsun istiyorum. Falci fali actigi gibi gözlerini pörtletsin, ay amaaaan bahtin ap acik söyle uzuuun yesil bir vadinin icin de seferogullarini görüyorum, ama yesil vadi sana kalacak cok zengin olacaksin herkese vadinin icin de bir yer vereceksin tüm sevdiklerinle masallar da ki mutlu cüceler gibi mutlu mesut yasiyacaksin desin istiyorum. Tamam seferogullari olmasa da olur, vadiden de gectim. ama hayallerim gerceklessin.. hepsinin gerceklesmesini beklemek ac gözlülük olur, ama bu güne kadar gözüm hep hint fakiri gibi ac gezdiginden bikez olsun doysun! Istediklerini basaracaksin desin falci, versin gazi kus gibi hafifliyeyim, pir pir ucayim.. Mistik bir olay kanitliya bilir cünkü bunu ancak, benim zerre inancim kalmadi.. Ha babamla durumlar iyi, o en önemlisi zaten yat kalk sükür modundayim..

Bu yaziya baslarken icim de hafif bi sıkıntı vardi, sonra kendi sacmalamalarima güldükce gecti.. Eger sacmalama diye bir meslek olsaydi simdiye coktan voliyi vurmustum ben.

0 vidividi:

Blogger tarafından desteklenmektedir.