12.07.2010

Ic sesimin ses tellerini ameliyatla aldiricam!

Daha ne kadar vijdanimla savasa bilirim bilmiyorum. Bencil olmak istiyorum. Herkes kendinden mesuldur zaten, baskalarinint tercihlerin de daha ne kadar yana bilirim ki? Aslinda tercihler farkli olsa da bisey degismezdi, ben hep sorumlu olmak zorundayim.. biseylere, anneme.. Icimde ki sesi sustura bilmek isterdim, o sussa benim kafami hicbisey karistirmicak.. Bana sürekli var olan olanaklardan bahs ediyor, hayallerimi hatirlatiyor, git diyor yasa diyor, senin hicbir planin suan durdugun yerde durmuyor diyor.. Susmuyor dili kopasica! Bende büyük düsünme diyorum, kabullen diyorum, bitti diyorum, herseyi kalibina 
sigacak kadar düsün daha fazlasini düsünme diyorum o ordan sinsi sindi o biterse sende bitersin diyor. Bu ic sesin bir volume ayari yok mu? Bass'i düsürüp, equalizer ayarini classic'e getirmek istiyorum, ses de okadar kisik olsun ki böyle duymak istedigim de baska her sesi susturmak zorunda kalim.. Suan hardcore metal tonunda konusuyor.. Bir hayko cepkin var benden iceri...

Acayip canim sıkılmakta. Pencereden melul melul disari bakip sigara iciyorum, bide sarki actim icimde ki salagi duymim diye..

0 vidividi:

Blogger tarafından desteklenmektedir.